E-Posta Sorunları HATA MESAJLARI Konusunda Önemli Bilgiler

E-POSTA SORUNLARI ve HATA MESAJLARI

Gelen posta kutunuza dönen bütün hata mesajları alt satırlarında sorunun kaynağı ve sebebi yazmaktadır. Dikkatle bakılırsa hatanın kaynağı bu hata mesajında yazmaktadır.

Dönen Hata Mesajları
Gönderdiğiniz iletiler sonrası hata mesajı alıyorsanız ve hata mesajını çözemiyorsanız lütfen destek@globalnet.com.tr ye bu mesajın orjinalini ilet özelliğini kullanarak gönderiniz.

E-Mail Gönderenin Aldığı Hata Mesajları
E-mail adresinize mail gönderirken o kişiye bir hata mesajı gidiyorsa lütfen hata mesajının sizin tarafınızdan destek@globalnet.com.tr ye gönderilmesini sağlayınız.

Hata Mesajı Türleri
E-mailler sunucular arası hata mesajları gider gelir.
Örneğin; ..alanadiniz… uzantılı olarak e-posta gönderdiğiniz sunucu GLOBALNETSERVER.NET uzantılı sunucu adresi üzerinden gider.
Posta kutunuza ; e-posta gönderdiğiniz adresten (Mail Sunucu Hizmeti aldığı Sunucudan)

"teslim edilemedi”
"spam olarak algılandı”
“posta kutusu dolu”
“hatalı e-mail adresi”
“güvenilir olmayan sunucu”
“virüslü e-mail”
“sunucu IP ‘si black listte (kara liste)”

vb gibi farklı türlerde hata mesajları gelebilir.

Örnekler :
    Karşıdaki sunucu sizin gönderdiğiniz iletinin içeriğini ya da gönderdiğiniz e-posta adresini spam olarak algılayabilir.
    E-mail gönderen kişiye GLOBALNET Sunucuları tarafından spam/virüs algılama ya da güvenliksiz (blacklist) uyarısı içeren bir hata mesajı gidebilir.
    Karşıdaki kişinin adresi yanlış yazılmış olabilir ya da böyle bir adres olmayabilir.
    Karşıdaki kişinin e-posta kutusu dolu olması nedeniyle size hata mesajı dönebilir

- Hatalı şifre girişi yaptıysanız sunucu bulunduğunuz yerin ip ‘sini bloklayacabilir. Bu durumda hem http://webmail.alanadiniz… adresine ya da web sitenize ulaşamaz hem de outlook mail servisleri çalışmaz.
- Eğer şifrenizin doğru olduğuna eminseniz, bulunduğunuz yer DİNAMİK (değişken) IP ‘ye sahipse modeminizi kapatıp açmanız yeterli olacaktır. (Yani yeni bir IP ‘ye sahip olacağınız için bloklamadan çıkmış olacaksınız)
- E-Mail kullandığınız ve İnternete bağlandığınız yerin STATİK IP’si varsa bildirmenizi rica ederiz. ( http://whatismyipaddress.com/ adresinden IP numaranızı öğrenebilirsiniz.)

GLOBALNET DESTEK HİZMETLERİ
destek@globalnet.com.tr
Tel : 0312 473 88 80, 83
  • E-POSTA, E-MAIL, sorun, GÜVENLİK, SPAM, virüs
  • 1 کاربر این را مفید یافتند
آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

Powered by WHMCompleteSolution